پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹ نه به نشانی سدان اندازه متوسط، بلکه بوسیله عنوان خودرویی فست بک معرفی شد؛ به همین دلیل، می قابلیت آن را بوسیله نوعی رقیب خودروهایی مانند فولکس واگن آرتیون دانست. گرانبها ترین مقیاس این خودرو با کد GT و پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو ارائه می شود.

اول باید بوسیله طراحی بدنه و فضای داخلی ۵۰۸ جدید بپردازیم. در بخش خارجی، م از هر چیز نمای جلو خودرو طلبیدن توجه می کند؛ در مقابل پژو از نقشه کشی م خاص و انحصار به فردی استفاده کرده است. چراغ های جلو واقعا جذاب هستند و کاملا معلوم است پژو توجه زیادی به طراحی آن ها کرده است. طراحی کلی چراغ ها، بوسیله ویژه چراغ روشنایی داخل روز که تا پایین سپر ادامه یافته، بسیار هوشمندانه و جالب است. جلوپنجره ی این مدل نیز از طراحی متاخر محصولات پژو پیروی می کند و خطوط خاصی دارد. حصه جالب دیگر تقدیر قفا است. تو این جزء نوار مرموز رنگی دیده می شود که کمی از زبان طراحی متاخر محصولات این خودروساز فرانسوی است. طراحی چراغ های تعاقب بسیار جذاب و سنگ فندک است و متشابه آن ها در مدل های ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ نیز وجود دارد. 

آنچه در بدو ورود بوسیله کابین پژو ۵۰۸ توجه را جلب می کند، کیفیت درخورتوجه است. پژو بوسیله طور مستقیم سعی کرده فولکس واگن را مرام بگیرد و باید اقرار کرد کابین آن از هر فولکس واگنی بهتر از آب درآمده است. صندلی ها هم نقشه کشی مطلوبی دارند و روی داشبورد، استعمال از لوح طبیعی بوسیله چشم می خورد. به جز چونی چشمگیر مواد به کاررفته تو ساخت کابین، جالب ترین اقدام پژو را باید نحوه ی طراحی داشبورد راننده پایه این خودرو دانست که i-Cockpit نامیده می شود. البته، نقص هایی نیز تو این کابین وجود دارند؛ مثلا می نبوغ به ابعاد بسیار کوچک غربیلک کار اشاره کرد. محل قرارگیری کار همچنین بوسیله گونه ای است که در بیشتر اوقات، بخشی از دید راننده بوسیله کلکسیون ی پشت آمپرها را مسدود می درنگ.



نکته ی منفی دیگر پژو ۵۰۸ را هنگام قراردادن خودرو درون دنده عقب مخبر خواهید شد. پژو از دوربین دیدعقب بیش بی کیفیت با وضوح اندک در این خودرو کاربرد کرده است. بوسیله جز این، سایر مدخل های کابین راضی کننده هستند. زیر کنسول مرکزی هم فضای کوچکی قرار دارد که درون آن شارژر بی سیم تلفن همراه کار گذاشته شده است.

در اروپا، پژو ۵۰۸ را می استعداد با پیشرانه ی دولیتری توربودیزل از سری BlueHDi توصیه قسط و معامله که ۱۷۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این مدل بوسیله جعبه دنده ی هشت سرعته ی خودکار حاضر است و می تواند درون ۸.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد. مصرف سوخت مدل دیزلی، تنها ۳.۹ لیتر درون هر ۱۰۰ کیلومتر است و در هر کیلومتر ۱۲۵ گرم دی اکسید کربن آلایندگی دارد. ناگفته نماند مدل بنزینی از پیشرانه ی ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۱۷۹ اسب بخار و گشتاور ۲۴۹ نیوتن متر مصرف می بطی ء و سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر آن ۷.۹ ثانیه است. 

نمونه مطالعه شده به پیشرانه ی چهار سیلندر توربو با حجم ۱.۶ مهیا شده است که می تواند ۲۲۵ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید یواش. این مدل هم به جعبه کنگره ی هشت سرعته ی خودکار فراهم است و درون ۷.۳ ثانیه می تواند به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست مشخص کند. 



وزن پژو ۵۰۸ به ۱,۴۲۰ کیلوگرم می رسد؛ به همین دلیل، نسبت قدرت بوسیله وزن شادمان کننده ای دارد. وزن پژو ۵۰۸ داخل مقایسه با ابعاد آن واقعا ریختگی است و خلال رانندگی همچنین این وزن سیک تأثیر مثبت خود روی دینامیک خودرو را بوسیله احسان مدال می دهد. رانندگی پژو ۵۰۸ تو خم ها به گونه ای است که اصلا ابعاد بزرگ آن را احساس نمی کنید و شبیه خودروهای کوچک خیس از خود رفتار می کند. به طور کلی، ایده ی پژو خیلی هوشمندانه است: کاهش اعطا کردن وزن بوسیله جای استفاده از پیشرانه ی قوی. البته باید در نظر داشت این خودرو محرک جلو است و محدودیت های ذاتی این خودروها را با خود به همراه دارد. برای مثال، همچنان پدیده ی انحراف کار ناشی از گشتاور طی سرعت گیری به وضوح احساس می شود. درکل، نباید هوی عملکردی مثل بی ام و سری ۳ و مرسدس بنز C کلاس را از این خودرو داشت. این موضوع را نیز باید تو دیدن گرفت که قیمت پژو از مرسدس بنز و بی ام و خیلی کم قیمت مرطوب است.



پژو ۵۰۸ در رده ی زیاده چرب یا شیرین خود امکانات زنهار فراوانی عرضه می کند. امکاناتی شبیه کروزکنترل هوشمند، رادار بین خطوط، سیستم تشخیص تابلوهای جاده و بسیاری از سیستم های امنیت هوشمند درون پژو ۵۰۸ بوسیله صورت مقیاس موجود هستند.  پژو ۵۰۸ از سیستم تعلیق فعال غصه مصرف می درنگ. با قراردادن حالت رانندگی روی حالت راحت، موتور خودرو نرم نمدار می شود؛ اما این تغییر نسبتا کم است و نباید امید سواری فوق العاده مایه تسلی را داشت. درمجموع، پژو ۵۰۸ فرمان خود را درزمینه ی دینامیک رانندگی بوسیله اسلوب احسن انجام می دهد و فقط در مواجه با جاده های پردست انداز ممکن است قدری آزاردهنده باشد. 

مقاله های مرتبط:پژو 508 استیشن واگن رونمایی شدمدل مفهومی پژو 508 Sport Engineered رونمایی شد

بوسیله مگر دوربین دیدعقب، قسمت آزاردهنده ی دیگر کابین پدال های تعویض دنده ی تعاقب فرمان هستند. اولین نکته ی منفی درباره ی پدال های پشت فرمان این است که خلال تعویض دنده، اصلا تکان نمی خورند؛ بلکه فقط پلاستیک پشتشان متحرک است. نکته ی منفی دوم اندوه چونی ناامیدکننده ی پلاستیک است که اصلا با سایر بخش های باکیفیت کابین همخوانی ندارد. 



یکی از موضوعات جالب پژو ۵۰۸ این است که هنگام رانندگی تهاجمی، وقتی راننده پدال گاز را ول می کند، خودرو همچنان در کنگره سه پایا می ماند؛ گویی ۵۰۸ همچنان خواستار است تا به آن گاز بدهید. این وضعیت تا زمانی باقی می ماند که مکرر پدال گاز را فشار ندهید و سپس، خودرو دنده را سبک می درنگ. این عملکرد جعبه دنده را باید یکی از ضعف های پژو ۵۰۸ دانست و بوسیله نظر می رسد پژو باید مجری دنده را مکرر تنظیم بطی ء. البته، جعبه دنده ی هشت سرعته ی خودکار پژو ۵۰۸ فردی های مثبت هم دارد؛ مثلا تعویض دنده ها خیلی درنگ هستند. موضوع بعدی حساسیت زیاد فرمان است که بوسیله کمی زمان برای قاعده کردن به آن نیاز خواهد حیات. 



می توان پیش دماغ کرد پژو ۵۰۸ جدید فروش درخورتوجهی تو بازار امتحان کند. اگر کسی بوسیله تعاقب مدلی فست بک با ارزش مقرون بوسیله نفع باشد، پژو ۵۰۸ میزان ۲۰۱۹ و فولکس واگن آرتیون بهترین گزینش ها هستند.بیشتر بخوانید:نیسان اسکای لاین ۲۰۲۰ رونمایی شدقیمت و شرایط فروش محصولات ایران خودروپرفروش ترین خودروی تاریخ برندهای مختلفلکسوس LS 500 سری اینسپریشن رونمایی شدپژو 301، مشخصات فنی، ارزش و هر آنچه باید بدانید

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها